PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Dirtsurfer on MTV

Dirty Harry
25.08.2006, 14:21
eigentlich wollte ich warten bis es läuft, aber da Basti von Bongloard es auf mein GB gepostet hat, verkünd ichs hier auch.
Noch dieses Jahr produziert MTV USA eine Serie in dem der Dirtsurfer der allgemeinen Öffentlichkeit präsentiert wird.
Quin Lee, einer der ersten Moderiert die Sendung, indem wildfremde Leute angesprochen werden sich auf den DS drauf zu stellen.
durch die Ausstrahlung wird vielleicht endlich unser Sport zur normalität, und wird nicht mehr als zu abartig oder äusserst Extrem bezeichnet, denn das ist es keineswegs.
Es wird hoffentlich nicht lange dauern bis MTV Europe die Sache auch aufnimmt und es so aussehen lässt als wäre es "der" Sport aus Amerika. Schade ist dass so gut wie alle denken; aus amerika, hä!. Die Insider wissen ja wos herkommt, aus Australien und nicht aus Amerika.
Ihr werdet auch in diesem Fall sehen, dass wie so vieles in unserer Welt getürkt ist, hahahahrhrhr.
hier das Statement von USA´s Business u-Marketing Man Brian Duvall, der es dieses Wochenende in LA verkünden wird . Eingeladen bin ich zwar auch, aber ich gehe zur Top Challenge nach Montreal mit den europäischen Topridern Andy Pfister, Bundy Banderas Bandholz und Markus Jutter. Auf einem Int. Race present zu sein halt ich für die wichtigste Grundlage um überhaupt sowas anzuleiern.

gepostet auf http://inlineboarder.blogspot.com/
übrigens, das Bild oben ist der Ueli und ich in Schweden letztes Jahr

Los Angeles. The first annual "International Dirtsurfer Conference" will be held at the Crowne Plaza Los Angeles Airport from Aug. 25 through the 27th, 2006.
Brian Duvall, known as "Mr. Dirtsurfer" in the USA has this invitation to members of the 'Fish: "I'm inviting ALL board riders of all disciplines to stop in and meet the team, the inventor, demo the new models, get free lesson, do some networking and hopefully help us build a SoCal riding club. Anybody who brings their favorite stick of any brand or type will get in FREE. If you are serious about the future of extreme sports retailing and the sport of inline boarding then you must be with us at this amazing event."
Join us in L.A. for the chance to meet Australian design engineer and Dirtsurfer inventor... Mr. Graeme Attey. Mr. Attey, Australia's third largest holder of patents, will discuss the future of Dirtsurfer world wide and hopefully share some insights on exciting new designs currently in development. Meet former Australian Pro Team rider Quin-Lee Ng, who will share some stories from the early days of Dirtsurfer... in Australia and the U.S. Quin is currently representing Dirtsurfer USA in the Los Angeles area and is appearing in MTV's hit reality show "Parental Control" teaching people how to ride. Quin is one of the first people to bring Dirtsurfer to the U.S. He was an instructor at Snowshoe Mountain Resort in West Virginia alongside Australian Dirtsurfer wild man Cahn Mitchell.
Meet Brian Duvall of Dirtsurfer USA who will discuss the development of the sport and the company in North America. Brian has been heading up Dirtsurfer marketing development in the U.S. and helping to promote the sport throughout North America. He will also present highlights on Canada's amazing growth in Inline Boarding on behalf of Dirtsurfer Canada's Jeremy Bresciani.
Meet Micah Gaudio, CEO of the Go Agency, who will share some exciting developments in Dirtsurfer marketing and Public Relations. Micah is a competitive wakeboarder and extreme sports enthusiast who also publishes the award winning Smith Mountain Laker magazine. His experience in launching successful sports and lifestyle magazine as well as websites and public relations campaigns is why his agency was chosen to create Dirtsurfer's marketing and design. When it comes to building the Dirtsurfer lifestyle and vision... he gets it.
Meet longtime Dirtsurfer Morgan Milligan, who has developed a Dirtsurfer demo machine for use at trade shows and parks. His innovative concept allows novice riders to safely experience the fun and thrill of riding and carving without any of the risk of falling. We hope to try out his great new invention during the Saturday afternoon group activities...

Rob64
30.08.2006, 13:48
Hoffendlich kann man die Serie dann auch Downloaden !
Hab kein MTV (Brauch ich normal auch nicht)

Dirty Harry
22.02.2007, 23:24
unglaublich! die russen auf MTV Russia
http://www.youtube.com/watch?v=ij6F8GaCR0Q&mode=related&search=
hat wohl was gebracht in Moscow

und die hier ist auch lustig, wenn die auf den almabtrieb kommt, isses wohl vorbei mit schweizer dominanz. hat die 220 volt im blut?
http://www.youtube.com/watch?v=CSdoueSbxOk

Rob64
22.02.2007, 23:43
Cool !

War ja ein recht ausführlicher Bericht !

Vielleicht haben wir bald mehr russische Dirtsurfer als Deutsche ;-)